Dag 031: Googlemina 6

december 8, 2010 § 1 kommentar

MIn iphone är full av googlefallgropar.

Jag trodde i mitt stilla sinne att jag genom min kärlek till min mac och iphone var fången hos ett företag som inte bara har en ljuvlig känsla för estetik utan också hade modet att stå på egna ben och inte sitta i googles knä.

Men jag inser nu att iphonen bär färgglada fläckar överallt i sitt mjukvaruinre. Jag insåg just att jag nu också kan lägga telefonens kartfunktion till listan över googletjänster i min telefon, som sedan tidigare innehåller inbyggd youtubeapp och sökmotorn så klart.

Taggad: , , , , , , , ,

§ Ett svar till Dag 031: Googlemina 6

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dag 031: Googlemina 6dontbegoogle.

Meta