Dag 036: Google ser mig – äntligen!

december 13, 2010 § 1 kommentar

Det verkar som att google nu på allvar har fått upp ögonen för mig.

Det gläder mig.

Tittar man på min besöksstatistik på bloggen de senaste dagarna så finns det ett väldigt stort intresse för inläggen ”Dag 028: Google skämmer ut sig – igen” och ”Dag 022: Googles Sverigechef skyr ljuset”.

Dessa inlägg handlar om hur googles Sverigekontor agerat klantigt när de behandlat en intervjuförfrågan med Sverigechefen Stina Honkamaa.

Att det just är dessa inlägg som väcker intresse, sammantaget med annan information som kommit till min kännedom, gör att jag drar slutsatsen att det är anställda vid googles Stockholmskontor och människor i deras närhet som nu börjat rikta sin uppmärksamhet åt mitt håll.

Jag ber att få hälsa er hjärtligt välkomna och hoppas att ni är bättre på att följa bloggen än ni är på att besvara mina mejl. Att ha er ombord gläder mig mycket och ger mig förnyade krafter att fortsätta min kamp för en googlefri vardag.

Taggad: , , , , , ,

§ Ett svar till Dag 036: Google ser mig – äntligen!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dag 036: Google ser mig – äntligen!dontbegoogle.

Meta