Dag 039: Youtube is not mytube

december 16, 2010 § Lämna en kommentar

Det jag behöver mest av allt just nu är ett alternativ till youtube.

Nästan varje dag konfronteras jag med frestelsen att titta på någonting där, nästan varje dag vill någon visa ett klipp av något slag.

Jag klarar mig bra med Safari och Firefox som webbläsare, mail.com för mejlen, Growyn som sökmotor och wordpress för min blogg.

Men jag har väldigt svårt att klara mig utan youtube.

Skapa ett bra alternativ nu!

Någon?

Snälla?

Taggad: , , , , , , ,

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Dag 039: Youtube is not mytubedontbegoogle.

Meta